Kun minä olin nuori, armaalla -70 luvulla, lapset lykättiin usein leirille kun vanhemmat oli töissä. No näin kävi minun porsaalle :)

Tytär ja mies on reissussa ja minulla alkaa maanantaina taas työt. Ompulle olisi tullut niin pitkät päivät yksin niin onneksi Eila majoitti koiran heille. Nostan hattua ja paukuttelen henkseleitä Eilalle & Artolle, heillä on 4 omaa koiraa ja 12 pentua, ikää reilu 5 vkoa sekä hoidossa Omppu.

Miten Ompun kesä on mennyt... Kuuma sää on ollut petollinen, onneksi on ilmalämpöpumppu niin ollaan hyvin pärjätty. Joskus on iltalenkki käyty klo 23 jälkeen kun voi olla ulkona eikä ole kuuma. Omppu pääse lentokentälle, hän oli vastassa kun saavuin kentälle tyttären kanssa. En tiedä kumpi meistä sekosi enemmän, koira vai minä

 

Omppu rakastaa tuota nurkkaa sohvassa. Kiskoo peittoja tai tyynyjä ja sitten maistuu unet... Jos vain minä en olisi aina kuvaamassa ;)