Omppu on alkanut selkeästi testamaan kumpi meistä on pomo. Harmi ettei tajua kerrasta, minä olen pomo ja sillä hyvä :) Tänään näykkäsi minua ja riitti kun katsoin pahasti, hän meni noloksi. Tiesi että teki väärin mutta pitäähän sitä kokeilla jos vaikka mami olisi muuttanut mielipidettään.

Harmi ettei Omppu osaa kertoa miten julma olen, kynsien leikkaaminen ja viilaaminen on siis ihan maailman kamalin juttu. Harjaaminen ja korvien putsaus on ihan ok mutta kynsien hoito...  Ja toinen missä olen huono, ruoka tulee aivan liian hitaasti ja sitten vielä pitäisi odottaa kauniisti. Kyllä on Ompulla kamalaa :D

Leikkikavereita on melkein joka talossa. Maanantaina oltiin Loten (Cardi) leikkimässä pari tuntia. Kannoin Ompun kotiin ja hän oli niin väsynyt että ei edes tajunut että tultiin kotiin. Keskiviikkona tuli kylään ensin Zeus ja sitten myöhemmin Leo. Tänään kun olimme harjoittelemassa kävelemistä hihnassa niin tavattiin samaan aikaan neljä tuttua koiraa. Omppu oli hyvin ihmeissään :)

Hihassa kävely onnistuu jo hyvin vaikka ei montaa kertaa olla kokeiltu, omakotitalon etuja. Hyvin menee, ainoa mitä saa varoa ettei hän laita jarruja pohjaan ja panta irtoaa.

1247166722_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Zeus leikkii Ompun pallolla ja Omppu Zeuksen lehmällä :)

Päivällä satoi ihan kamalasti. Koetin saada Ompun ulos, oltiin siellä hetki ja hän vaan huusi. Otin sisälle, en halua että hän alkaa pelkämään vettä. Hesari toimi vessana, iltapäivällä kun sade lakkasi Omppu olisi voinnut ulkona vaikka kuinka kauan. Annoin olla hetken yksin ulkona ja ei edes huomannut että olin ollut sisällä :D